23 July 2009

SELAMAT DATANG

KE

RJ COUTURE



RJ Couture dengan bangganya mengalu-alukan dan mempersilakan kedatangan tuan dan puan ke Boutique kami seperti dalam Lokasi diatas,Boutique kami menyediakan perkhidmatan sulaman baju dari perbagai jenis,usia,lelaki dan perampuan ,besar dan kecil serta saiz yang tuan puan kehendaki untuk membuat tempahan di Boutique kami dengan berkonsepkan " The One and Only " dimana kami memastikan setiap tempahan tuan puan tidak akan dicelup atau ditiru.


Pasukan dan kekitangan kami terdiri dari anak anak tempatan Bumiputera yang berpengalaman dan berkelulusan dalam bidang perkhidmatan yang ditawarkan.


Disamping itu dengan bangganya kami ingin memaklumkan bahawa RJ Couture akan menyambut Ulang Tahun Pertamanya tidak lama lagi yang akan kami umumkan kemudian.Bagi maksud ini pelanggan kami menjadi keutamaan kami.


RJ Couture yang ditubuhkan tahun lalu 2008, adalah syarikat Bumiputera tempatan yang bergiat aktif dalam bidang berkhidmatan Pakaian serta solekan, oleh itu tuan puan dijemput datang ke Boutique kami bertempat di Tingkat 1, One Borneo , Kota Kinabalu Sabah, One Borneo adalah salah satu shoping Mall terbesar di Asia Tenggara yang telah dibuka tahun lalu ( 2008 ).







Pasukan Team Work Kami

BB Zubaizah Sulaiman Khan,Sebagai Ketua Eksekutif RJ Couture



Zila , Fey, Ann dan Erna Adalah Kekitangan RJ Couture



Sharon Juru Solek yang berpegalaman Bersama RJ Couture